Saturday 22 April 2017

Temasya Sukan PASTI Malaysia 2017 : Kenyataan Pengarah PASTI Perak



Assalamualaikum wbt.

Bersempena Temasya Sukan PASTI Malaysia 2017

Ucapan jutaan terima kasih buat Kontinjen PASTI The Bos Gaurus yang bertungkus lumus membuat persedian latihan, persiapan dan sebagainya.

πŸ‘πŸ» Ketua kontinjen dan pen. ketua kontinjen
Sy merakamkan ribuan terima kasih kpd Utz Maznan, Sdr Amin, Sdra Ridzuan Rashid, PASTI Lumut, Lenggong, Parit Buntar, Tg. Malim, Parit & semua ALP PASTI Perak di atas kelancaran perjalanan pasukan Perak dari mula latihan pusat hinggalah pulang kembali ke Perak.
Jazakumullahu khairan kathiir.

πŸ’ŽBuat Jurulatih yang memberikan komitmen sangat baik dalam sesi latihan, berpanas serta bermandi peluh bersama2 pemain untuk memberikan pesembahan yang baik di perlawanan sebenar. Setinggi2 Tahniah dan terima kasih diucapkan. Semoga segala usaha yang dibuat dinilai oleh Allah sebagai satu amaljariah kita,InsyaAllah Aminn

πŸ’ŽTidak lupa buat Guru Pengiring yang setia bersama anak2 didik anda, berpanas bersama2 agar sesi latihan dan perlawanan berjalan dengan baik hingga ke akhirnya.

πŸŽ–πŸ…Buat para PEMAIN Bola Sepak dan Bola Jaring anda telah memberikan pesembahan yang sangat baik, Kejayaan juga boleh diukur dengan semangat yang tinggi serta usaha yang bersungguh2 dalam apa jua perkara, Team ini telah membuktikannya.

Tahniah buat Tuan Rumah Pahang, InsyAllah 2019 Negeri MELAKA akan menjadi Tuan Rumah untuk Temasya Sukan PASTI. Doakan yang baik2, InsyaAllah, Aminn

Mohd Azahari Yahaya
Pengarah PASTI Pasti Perak

0 comments :

Post a Comment